SANTAI: Setaraf dengan anjing ke awak ni?

stiap kali masuk kelas mesti nak mengamuk kat budak-budak ni..cerita dia macam ni..

dari jauh lagi aku dah dengan suara galak budak-budak ni main masa pertukaran guru (10.45a.m)


Teacher Arn : apasal macam monyet ni??

Budak 4M : berlari balik tempat masing-masing

Teacher Arn : tiap-tiap hari nak kena tengking. tak faham bahasa ke saya cakap jangan bising?
keluarkan buku tulis. sapa tahu jawab soalan ni (sambil melukis diagram L shape
box)
Jaycey..jawab..

Budak 4M : geleng kelapa sambil buat muka blur..

Teacher Arn : Hoi..dah 2 bulan saya ajar benda ni. tak faham lagi?

Budak 4M : terkulat-kulat dia buat muka pening sambil cuba mencari jawapan.

Teacher Arn : Kalau macam ni baik saya ajar budak 4H (kelas paling last) Jaycey, esok saya
tukar awak ke kelas 4H. Sama taraf je awak ni dengan budak 4H.

Teacher Arn : anjing lagi pandai tau dari awak. Masa saya belajar dulu ada satu hukum
tau..nama dia Hukum Pavlov (tunjuk pandai sikit) anjing kalau hari ni bagi dia
dengar loceng..esok bunyikan loceng sambil bagi makanan..masuk hari ke 5 bunyi
loceng dia tau dah tu waktu makan. Baik saya jadi Zoo Trainer macam ni..ajar
monyet lagi senang tau.. setaraf dengan anjing ke awak ni?

Budak 4M : maka berusahala mereka untuk menjawab soalan tu...


kena psycho baru nak pandai jawab...ada jugak time2 dia aku cakap dengan meja..papan hitam..pasai kelas aku sunyi sepi..pening..pening...

Comments

annelatief said…
ke aku yang psyco? saja test ni..leh komen tak lagi..

Popular posts from this blog

SK II : Harga..wow!

Review SK II : Fasa II Selepas 2 tahun

Lady photographer a.k.a jurugambar wanita