PERSONAL: Aku dan gitar

Ada hobby baru..blajar main gitar. Aku major in Science minor in English and K.H tapi kena mengajar subject yang langsung takdak kena mengena dengan aku selain subject Science..then aku kena mengajar musik..believe me..aku ni buta music..buta not..tapi since aku kena mengajar agak banyak kelas subject puaka ni..maka aku dengan sendirinya mengambil inisiatif belajar music..bangga tak dengan aku?..mula-mula tu belajar benda senang dulu..blajar baca not kuaver n so on yang aku tak suka tu..dah terrer tu...aku buat-buat pandai kat kelas..padahal entah apa aku ajar pun aku tak tau..yang bestnya ada sorang murid ni cakap..

"kenapa cikgu tak jadi penyanyi..bagus betul cikgu menyanyi"

mak aii...sumbang mambang aku menyanyi dia cakap bagus..alahai..perli aku ke hapa budak ni..pastu aku pun berjinak-jinak la main gitar..petang-petang ada jugak kerja aku selain daripada tido ja..merah-merah jari aku..jari keras macam kayu..nak main gitar la kononnya..tapi tak leh nak bengkok pun..thanx to Mr Zul yang share books pasal gitar..by the way..aku da pandai maen satu lagu.."TILL THE END"..and i'm yours in da making..pasti aku boleh..

Comments

annelatief said…
biaq pi hampa tak leh komen pun...penat da asyik tukaq layout..huhuhu
Anonymous said…
testin testin
zul kapan said…
hehe...dah tere main pastu kietr lawan...ader beran x?zul dah tukar bidang jadi vokalis plak...huhu...tp gitar still di hati...kan owg upload gmbr awek owg...of course my first elec. guitar

Popular posts from this blog

SK II : Harga..wow!

Review SK II : Fasa II Selepas 2 tahun

Lady photographer a.k.a jurugambar wanita