PERSONAL : Pn Tengku Nur Wahida vS Cik Siti Zuleika Zamalik


two different person with the similarities..both are my best friends.. Ieda which used to be my best partner in maktab sekarang ni tengak expecting first baby (congratulation..) and Ieka counting to the happies day in her life soon.. Ieka is my all-time best friend. dah lama actually tak contact dengan minah ni. cerita kami ni since form 1 sampai form 5 satu kelas dan duduk sebelah-sebelah. punyala rapat, sometimes mak dia tak sempat ambik dari sekolah dia akan gi tidor umah aku. bila next day gi sekolah dia pkaila baju aku. Mujurla kami ni satu size. Tido satu katil (single bed), satu bantal, satu selinut dan makan sometimes satu pinggan. Pernah sekali tu aku lupa bawa duit gi sekolah..Ieka ni pun lupa jugak..kami cuma ada 50sen je..apa yang kitorang buat? Beli donut 30sen sebiji then air 20sen segelas..donut tu bahagi dua..air pun share..sampai sekarang aku ingat dengan Ieka ni..kami ni melengkapi each other..dia ni terrer subject mengira..add maths, chemistry, physic, maths..aku plak score subject mengingat..b.m, sejarah, biology..time peksa add maths aku tengokla dia pulun menulis pasai aku tak tahu nak jawab..time b.m plak..dia la tercongok tengok aku menulis karangan sampai 5-6 page..huhu...

Ieda ni pulak lain ceritanya. dia ni aku kenal masa kat maktab. First day aku tegur dia ajak dia join group aku dia pkai baju kurung merah..ingat lagi..then camne ntah rapat plak dengan aku. mereng jugak dia ni pun..selalu aku gi tido bilik dia..then kenalla dengan Ieja..dengan Ieda ni banyak la kenangan pasai awai2 aku memang rapat dengan dia..semua benda kami buat sama..actually, Ieda dengan Ieka ni muka nak sama then attitude pun sama..thats y barangkali aku rapat dengan Ieda..

by the way..to these two people who expecting the happies day in their life..aku wish " congratulation!!"

Comments

Popular posts from this blog

SK II : Harga..wow!

Review SK II : Fasa II Selepas 2 tahun

Lady photographer a.k.a jurugambar wanita