PERSONAL: Pertandingan Menyumpit PSKPP

Hari ni macam aku bagitau semalam kami jadi tuan umah sukan menyumpit untuk PSKPP peringkat negeri Sarawak..Event start kul 2.30 tapi kul 1 ptg semua kontigen dah sampai and wait to start the event..bayangkan tengah-tengah panas terik tu..mak ai..panasnya memang membakar..

tugas aku hari ni key in semua score into score form pastu transfer to master score form..punya la banyak kerja...tapi yang paling tak puas ati...ada ke patut komputer untuk event tu di letak betul-betuk mengadap matahari..subhanallah...pedih perit muka aku menahan bahang...nak lari tak leh pi mana pasai komputer tu tak leh nak gerak..aduhai..yang Andrew kat sebelah aku dah mengadu sakit kepala pasai panas..mak ai..memang kena ragging btoi aku ni ha..

Kepala aku entah pasai apa berdenyut semacam ja lately..maka terpaksala aku pakai cermin mata balik..secara rasminya semua kat sekolah tengok aku pkai spek for the very first time..hampeh..tapi aku memang kagum la dengan orang yang menyumpit tu..pasai aku tak penah tengok selama ni..kayu menyumpt tu ada la dekat 2 meter panjangnya..and diorang just pegang kat hujung skali..memang kena kuat tangan and koordinasi tangan kena tepat nak main benda alah ni..tapi memang hebat-hebatla peserta dia..kagum..kagu..dan masih kagum..

entah apasal dengan setting aku ni..tak leh nak upload gambar..esok aku try upload gambar na..penat ni..nak p pkai soothing mask sat..esok jumpa lagi na..

Comments

Popular posts from this blog

SK II : Harga..wow!

Review SK II : Fasa II Selepas 2 tahun

Lady photographer a.k.a jurugambar wanita