PERSONAL : hari pertama sekolah...

hari ni first day sekolah selepas 10 hari cuti dari mengajar...kali ni memang mencabar gila..dahla posa..kelas pulak tak berenti hari ni..hulamak...hampir pengsan aku ni ha..semalam aku tido nak dekat kul 2 pagi..sebok bertenet..upload widget baru..pastu tido tak dan berapa jam..bangun sahur pulak..then aku terus tak tido dah..sebab takut-takut tak bangun lagi pi sekolah..maklumlah..duk cuti lama..lepas subuh tido bangun kul 10..mana tahan...memang tak bangun la aku jawabnya..

pagi tadi hujan tersangatla lebat..aku kena naik van pi sekolah..leceh btoi..sebab takleh balik awal..kena tgu 12.45 baru van mai ambik..meluat sungguh..sampai sekolah pun 7.05 minit..Mr Kite maafkan harini..sebab semua orang sangkut..masuk kelas pertama..tak tau nak ajaq apa..aku buat revision ja..masuk kelas kedua..aku bagi latihan...masuk kelas ke tiga..aku tanya macam-macam soklan..tapi haram tak reti jawab..

masuk kelas 5M..lagi best...semua pakat-pakat tak bawa kertas lukisan..pastu ada yang tanya aku..

"cikgu..boleh kami main batu seremban..kami janji tak bising..."

maka bermulalah perlawanan batu seremban dalam kelas tu..dengan budak laki sekali join main baru seremban..lantakla..jangan hingaq sudah..pastu aku masuk kelas aku..ajar pasai movement of earth, sun and moon..then last masuk kelas 3K...buat revision sikit..then habis..pastu clip paper peksa esok..penat woo...

petangnya ada SBT lagi..mak aii..letih..aku balik kul 1 tadi terus bumbum...bangun dah 2.15..SBT start 2.30..bangun..ambik wuduk..semayang..tak mandi pun..terus pi sekolah..aku bagi latihan as revison untuk soklan esok..ada berapa orang je..huhuhu..

balik je terus g bazar yang baru pertama kali aku tengok ruper..haram takdak apa..last-last tapau kat open air ja..tak tentu hala makan buka posa hari ni..esok entah apa pulak yang jadi..

Comments

Popular posts from this blog

SK II : Harga..wow!

Review SK II : Fasa II Selepas 2 tahun

Lady photographer a.k.a jurugambar wanita