LAPAQ : sedapnya kek coklat..


lamanya tak tulis entri...harini buzy skit..menimba pengalaman pertama sebagai pengawas peperiksaan..lotih...huhuhu..walaupun tak buat apa-apa..tapi sangat letih..kena duk je kat belakang and tgk budak..if they need anthing..cemuih tak terkira..mengantuknya tapi takleh lena..uwaa..
tobat dah tahun depan tak mau jadi pengawas peksa lagi...

dengan tak dibekalkan maklumat..tak de taklimat..memang tak tau apa aku ni..huhuhu..hari bukak posa dengan bihun goreng ja..tak teruruskan hidup aku??semalam buka posa hebat la sikit dengan kano-meal yang diorang beli kat sugar bun..tak sempat nak masak sebab semalam kami kena panggil dengan Mr Kite sebab ada komen pasai prestasi kerja..

malam before tu..tersangatlah mewah makanan kat umah aku..ada macam-macam makanan..sebab Ieza membe kitorang datang dari pedalaman..tapi dalam banyak-banyak makanan kat bawah ni...aku paling suka kek coklat....

yum..yum..memang feveret aku. especially topping dia tebal gila..wah..terliur aku ni..aku makan 2 slice..banyak tu...

Comments

Popular posts from this blog

SK II : Harga..wow!

Review SK II : Fasa II Selepas 2 tahun

Lady photographer a.k.a jurugambar wanita