SANTAI : sementara menunggu subuh..



harini dah start sekolah..sekarang kul 5.03..sementara menunggu subuh menjelang..aku bertekun depan laptop buat entri baru..huhu..terasa mengantuk dan betapa malasnya aku nak gi sekolah..hari ni kelas aku pack..normally aku gi sekolah kul 6.35pagi..kelas start kul 7.00...maka akan bermulala hari yang tensen buat aku melayan karenah anak murid..bebetul kena tahan ni..

7.00-7.30 pg 1Hijau (KIA2M) Science - Using Our Senses...
- entah apa la nak ajar harini..dengan R.P.H tak buat...sebab buku RPH aku ada kat sekolah..aku tak bawa balik..chiyok-chiyok an..mujur jugak aku ada pengalaman mengajar year 1 masa praktikum dulu.

8.00-9.00 pg 4Kuning Musik..
-ni lagi satu..memang sakit jiwa sebab aku ni buta musik..nak ajar recorder??takleh masuk benda lam mulut pulak..nak ajar nyanyi??aku tak tahan nak nyanyi kuat-kuat..cadangan aku..buat ujian lagu last week...

9.00-9.30 pg 4Hijau Moral..
-lagi satu subject yang aku tak reti nak ajar..entah apa nak ajar ni??serabutnya

9.45-10.45 5Merah P.Seni..
-Kelas BURNO..merangkap kelas angkat aku sebab kalau BURNO takde..laju je budak-budak dia cari Cikgu Norehan diorang..senang sikit yang ni sebab aku talented melukis..hentam je lah..

10.45-11.45 4Merah Science
-at last..kelas aku..senang sikit nak buat apa..nak kemas kelas ka..nak bedal budak ka..tapi aku tengah kejar nak habiskan sillybus..aku nak ajar pasal movement of planets..

11.45-12.15 3Kuning Science..
-senang je yang ni sebab half an hour..bincang pasal peksa esok..(oh..baru teringat!!)

tu la jadual pack aku hari ni..non-stop..menguji kesabaran dan keletihan minda..huhuhu..hujan pulak dah kat luaq..macam mana nak pi sekolah ni??takpa..takpa..mulakan hari dengan senyuman yang indah..sebab aku ada senyuman yang leh sejukkan jiwa orang..hahahaha..perasan!!!

Comments

Popular posts from this blog

SK II : Harga..wow!

Review SK II : Fasa II Selepas 2 tahun

Lady photographer a.k.a jurugambar wanita